Monthly Archives: Ogos 2013

Bagaimana mendapat semula Nota Deleted pada iPhone

Soalan 1 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Saya mengambil nota dalam kelas saya menggunakan aplikasi pada iPhone saya tetapi seminggu kemudian apabila saya kembali ke nota yang telah dipadamkan dan pergi. Saya tahu ia pada telefon saya kerana saya melihat ke atasnya selepas kelas. Adakah terdapat apa-apa cara untuk mendapatkannya kembali? Saya melihat di icloud saya tetapi tiada apa-apa di sana.

Soalan 2 (dari ask.com):
Malam tadi iPhone saya secara rawak memadam semua nota-benar saya, saya mempunyai aplikasi satu minit terbuka, dan beberapa minit kemudian kembali dan segala-galanya telah hilang!! Ini tidak pernah berlaku sebelum ini dan saya mempunyai beberapa nota di sana selama lebih setahun. Adakah sesiapa yang tahu bagaimana / mengapa ini berlaku, dan yang lebih penting bagaimana untuk mendapatkan kembali mereka?! Saya mempunyai banyak perkara yang penting di sana!! TT__TT Terima kasih terlebih dahulu!

Soalan 3 (dari forum iOS):
Saya mempunyai iPhone saya 5 yang baru-baru ini dinaik taraf kepada IOS 6.1.3 dan kini dengan tidak sengaja saya telah memadam nota yang sangat penting dan sekarang saya tidak tahu apa yang perlu dilakukan untuk mendapatkan kembali. Seseorang boleh sila berikan saya langkah-langkah yang lengkap yang perlu saya ikuti untuk yang sama? Terima kasih.

Soalan 4 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Bagaimana saya boleh mendapatkan kembali nota dipadamkan daripada 4s iphone saya. Mereka menunjukkan setakat dupilcates jadi saya dipadam salah seorang daripada mereka maka kedua-dua asal dan salinan yang telah dipadam. Bagaimana saya boleh mendapatkan mereka kembali.
iPhone 4S

Soalan 5 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Bagaimana saya boleh mendapatkan kembali nota dipadamkan daripada 4s iphone saya. Mereka menunjukkan setakat dupilcates jadi saya dipadam salah seorang daripada mereka maka kedua-dua asal dan salinan yang telah dipadam. Bagaimana saya boleh mendapatkan mereka kembali.
iPhone 4S

Soalan 6 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Bolehkah anda atau bagaimana anda mengembalikan nota yang dipadam ?

Soalan 7 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Adakah anda mampu mendapatkan kembali nota dipadamkan daripada iphone / ipad anda?

Soalan 8 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Sejak 4 hari yang lalu, tiba-tiba saya telah terlepas hampir semua nota saya, Kebanyakan daripada mereka, sangat penting kepada saya, mungkin ia berlaku selepas Office untuk Mac aktualisasi, terutamanya, yang aktualisasi Outlook.

Saya tahu bahawa ia adalah keadaan yang biasa, boleh seseorang membantu saya?
Terima kasih terlebih dahulu.
drmenchaca

Soalan 9 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Saya sengaja dipadam nota dari iphone saya 5 adakah terdapat cara untuk mendapatkannya kembali dari icloud?

Soalan 10 (dari Komuniti Sokongan Apple):
bagaimana saya boleh mendapatkan semula nota saya

Soalan 11 (dari Komuniti Sokongan Apple):
Saya sengaja dipadam nota, saya boleh mendapatkannya kembali ?

Sebenarnya, disana ada 3 kaedah untuk mendapatkan nota yang dipadam pada iPhone:
1. Pulih dipadam nota iPhone daripada sandaran iCloud;
2. Simpan semula nota dari sandaran iPhone dicipta sebelum ini oleh iTunes;
3. Menggunakan perisian pihak ketiga pemulihan komen iPhone untuk kembali nota dipadam.

Jika anda telah disokong nota anda dengan iTunes atau iCloud, mengikuti langkah-langkah untuk memulihkan daripada sandaran.

Jika anda tidak mahu sandaran iTunes untuk menulis ganti semua kandungan iPhone semasa dan tetapan sejak sandaran iTunes tidak mencapai tarikh, atau anda tidak mempunyai apa-apa iTunes atau sandaran iCloud, muat turun berikut iPhone pemulihan data perisian.

Percuma Muat turun iPhone Backup Extractor untuk Windows Percuma Muat turun iPhone Extractor sandaran untuk Mac

Ia mudah untuk menggunakan komen iPhone pemulihan perisian:
Jika anda ingin mendapatkan nota dari sandaran iPhone dengan sandaran pemerah iPhone: Pilih “Pulih daripada iTunes Backup Fail”, kemudian pilih sandaran yang anda mahu untuk mendapatkan kembali nota dari. Selepas pengimbasan, pratonton dan pilih nota yang anda mahu untuk pulih, dan klik “Recover”.

Jika anda tidak mempunyai sandaran dan menggunakan iPhone 3GS atau iPhone 4: Menyambung iPhone anda ke PC, dan memasuki mod DFU berikutan panduan grafik selepas plugin adalah turun. Apabila imbasan selesai, pilih nota yang anda mahu dan mendapatkan semula.

Jika anda tidak mempunyai apa-apa sandaran dan menggunakan iPhone 4S atau iPhone 5: Sambungkan iPhone anda ke komputer, preview dan mendapatkan nota ditemui selepas imbasan.

Dengan iPhone pemulihan komen perisian, anda akan mendapatkan semula nota yang dipadam pada iPhone dengan mudah.